Chönnt me do ame driischriebe öb Carfahrte z'Stand chömme?
Uswärts unterwägs für dr EHC 2024/25
-
-
Chönnt me do ame driischriebe öb Carfahrte z'Stand chömme?
Ich glaube das steht jeweils hier: https://www.facebook.com/Club7Basel
-
Aber nit jede het Gsichtsbuch🤷♂️
-
Es isch schwierig im Momänt. Da uff Chaux het uffgrund vo fählendem Intresse fascht nit stattgfunde...
-
Jo, e Car mit nur 19 Lüt het halt zur Folg, dass dr Club 7 muess druffzahle. Dorum gits erscht wiedr regelmässig Car, wenn s'Interässe wiedr do isch. Usswärts wird jetzt, wie friehner au immer, uff Fahrgmeinschafte odr dr Zug gsetzt.
-
Aber worum isch weniger Inträsse als letscht Saison do?
Letscht Saison isch jo aigentlig geil gsi und chönnt bitz e Hype ussglöst ha? Aber anschienend doch nid...
-
Jo wenn me dass wüsst würdis saage. Ich ha nur dVermuetig dass dEuphorie nümm so vorhande isch.
-
Ich bi dr überzügig, desto länger dr Ehc obe mitspielt und gwünnt, au d'Carfahrte wieder zue nämme. Es isch viellicht nit grad gschiggt, am erschte uswärtsspiel, wo sogar no dr'erschte Saison Match isch scho e Uswärt Car z'mache?? Lieber weniger Carfahrte dr für spontan bi spiel wo wichtig sind?
Aber ich ha so Fahrte au scho organisiert und es isch extrem schwierig.....wägedäm trotzdäm viele Dangg an d'Organisatore👍🚌
-
Jo aber bimene Zueschauerschnitt vo (kai Ahnig) 1'800 Nase sött me doch 50 Lüt ame an e Usswärtsmatch könne mobilisiere? Oder wieviel miens sii, dass es rändiert?
-
Jo aber bimene Zueschauerschnitt vo (kai Ahnig) 1'800 Nase sött me doch 50 Lüt ame an e Usswärtsmatch könne mobilisiere? Oder wieviel miens sii, dass es rändiert?
renntiere...duet e sone Car maischtens nit, är muess sälbscht draggend si und je noch Killometer und Zyt vom Fahrer und grössi vom Bus muesch e volle Buss ha. Mini erfahrig isch zwüsche 800 und 1000 Frangge, ebe s'kunnt halt drufa wo ahne🤷♂️🤔
Mir hän dazumal nur dr Buss müesse Miete e Fahrer hän mir sälber ka, so hän mir dä nit au no müesse zahle....usser e Bierli😂
-
Zitat von BK Kanal
🔴 *Sissach uswärts im CUP* 🔴
Am Sunntig spiile mir in Sissach gege ZS die erschti Cuprundi.
Do dr Abreise-Standort Basel für viili e Umwäg würd bedüte, hänn mir uns für e Träffpunggt in Sissach Entschiede.
🕒Abmarschbereit füre Fanmarsch *15:00 Uhr* am Bahnhof in Sissach.
🚃D Kurve nimmt folgendi Verbindig:
* Abfahrt Basel SBB S3 - 13:31 Uhr; Gleis 20
* Ahkunft in Sissach 13:56 Uhr
🍺Mir tringge dört zämme no öppis und stimme uns ih. Es dörf sich jede gärn ahschliesse.
Im Stadion stönn mir alli als Basler zämme, schreie unsere EHC zum Sieg und mache dr erschti Schritt in Richtig Titelverteidigung❗ -
Hier noch den Link zum Kanal, das offizielle Sprachrohr der Brüglingerkurve: