Was läuft in der National League (NLA)

• https://www.nationalleague.ch/…kommt-eigene-sammelkarten

Die National League bekommt eigene Sammelkarten!

Freitag, 18. Oktober 2024

Ende 2024 werden Fans der National League die Möglichkeit haben, eine vollständige Kartensammlung mit Spielern der Schweizer Top-Teams zu erwerben. Diese aufregende neue Sammlung ist das Ergebnis einer Zusammenarbeit zwischen der Liga und dem renommierten Hersteller von Sammelkarten, SportZoo.

Foto

Tradition ist nicht die Anbetung der Asche, sondern die Weitergabe des Feuers (Gustav Mahler 1860-1911)

• https://www.facebook.com/SwissIceHockey 19.10.24

Heute ist der Startschuss zur «Week of the Referee». Wir engagieren uns gemeinsam mit neun anderen Schweizer Sportverbänden für mehr Respekt und Fairness gegenüber Schiedsrichterinnen und Schiedsrichter. 🏒⚽ 🏑 🏐 🤾‍♂️🏸 🏀🏓

Foto

Tradition ist nicht die Anbetung der Asche, sondern die Weitergabe des Feuers (Gustav Mahler 1860-1911)

• Sone Drägg ächt!

Dr Umwält zlieb uffhöre mit so scheiss.

Offesichtlich het d NLA immerno zwenig Gäld.

Isch wieder die Art vo Kommerz wo mega unnötig isch m.M.n

• Scb Wüthrich auf Nächste Saison in die Leventina zu Ambri.

Da Andri wohl jetzt die neue nummer 2 wird in Bern

Das heist wir werden wohl mit Hallinio und (Ich hoffe mit Keienburg als 2 in die nächste Saison gehen.)

Ich wollte das in den gerüchte faden schreiben aber den fand ich nicht mehr.

Darum hierhin.

Alles no sehr wiit wäg bis afangs näggschti Saison ka no viel passiere...wie sait dr Basler " Do fliesst no viel Wasser dr Bach (Rhy) durrab" 😂

• https://www.scb.ch/news/news/artikel/wechsel-news/

12.12.2024

Wechsel-News

Yanick Sablatnig wechselt mit sofortiger Wirkung zum EHC Biel. Im Gegenzug wird Elvis Schläpfer neu Teil des SC Bern.

Yanick Sablatnig verlässt den SC Bern im Rahmen eines Trades und hat beim EHC Biel einen Vertrag bis Ende der Saison 2026/27 unterzeichnet. In der laufenden Saison absolvierte er für uns 26 Spiele und erzielte 7 Punkte (5 Tore, 2 Assists).

Neu begrüssen wir Elvis Schläpfer in unseren Reihen. Der 23-jährige Zweiwegstürmer wechselt vom EHC Biel zu uns und steht bis zum Saisonende unter Vertrag. In der aktuellen Spielzeit bestritt er 28 Spiele und verbuchte dabei 3 Punkte (2 Tore, 1 Assist).

General Manager Patrik Bärtschi:

«Elvis Schläpfer ist ein verlässlicher Zweiwegstürmer, der uns mit seinen Qualitäten verstärken wird. Gleichzeitig danken wir Yanick Sablatnig für seinen Einsatz im SCB-Trikot und wünschen ihm beim EHC Biel alles Gute.»

Elvis Schläpfer heissen wir herzlich willkommen beim SC Bern – wir freuen uns, dich im Bärentrikot zu sehen!

• Dr SCB isch so oder so dr "Grännigscht" verein wos git. Dr Mac Lüthi maint är het s'Hockey erfunde är isch jo dr Mainig das e Klub dr Abstieg nit ka überläbe, was isch den mit dene wo wieder an dr Spitze sind. Lausanne Abgstiege 2004, Klote 2016 etc. Nimmt mi wunder was dr Martin Baumann als neue CEO vom SIHF in sache swiss league und National league mache ka.

• Nimmt mi wunder was dr Martin Baumann als neue CEO vom SIHF in sache swiss league und National league mache ka.

Garnüt ka dä mache. NLA macht was sie will und wenn de ihne im Wäg stohsch kriegsch e Kläpper.

Dr NLA isches lieber es git kai Swissleague meh als das sie das Verliere wo sie jetzt hänn. Mir schwimme do in dr Pesrpektivlosigkeit ummenand wie sterbendi Fisch.

• Garnüt ka dä mache. NLA macht was sie will und wenn de ihne im Wäg stohsch kriegsch e Kläpper.

Dr NLA isches lieber es git kai Swissleague meh als das sie das Verliere wo sie jetzt hänn. Mir schwimme do in dr Pesrpektivlosigkeit ummenand wie sterbendi Fisch.

Das ka me so gseh, aber wenn alli so dängge und e sone Iistellig hätte, kunnt me au nid witer. Zum Glügg gits gnueg Lüt, wo öppis an dere Situation wänn ändere.

• Das ka me so gseh, aber wenn alli so dängge und e sone Iistellig hätte, kunnt me au nid witer. Zum Glügg gits gnueg Lüt, wo öppis an dere Situation wänn ändere.

Digge irgendwenn muess me halt scho realistisch sii.

Wölle eppis ändere bringt nüt. Nur well du das möchtsch sage dFunktionäre nit plötzlich: "Ah Jä mache mir".

D'Kurve het scho eppis drgege unternoh. Me het Spruchbänder gmacht und ufeghebbt. Me het uffzeigt wos ahne goh wird(Galgechoreo). Me het Forderige gstellt in Form vomene offene Brief.

Aber! Me het vo de Sitzplätz au kai Rückhalt bekoh. Me isch belächlet worde und hännd gseit me sött doch e 4t Liga Mannschaft wie dr EHC Binnige luege wenn me dr Kommerz nit toll findet.

Aber jo Sixpuck. Jetzt kunsch du und seisch du willsch eppis ändere. Ich halt mi vor acht zu was de dänksch dass me sött mache. Aber ich wird zu dir stoh und di unterstütze falls de eppis vorhesch. Well ich ha Selbschtrespäggt nit wie die meischte do inne und uff de Räng.

• Luuut Hockeyfans.ch holt de scb de Aktuelli Winti goali als Wüthrich ersatz uf nögst Saison.

Do frogi mi de scho was die 3 Scb Sportcheffe sich überlegt händ.

Us minere sicht isch de Andri de Besser goali.

Und de Andri will nögsti johr sicher nits 3 in Bärn si.

We will see.

Und bi Lugano Frogi mi öp dört e trainerwägsel nit besser wär.

Do wär inere Allfällige liga Qualli zwüsche Schodfo und Lugano richtig zunder diine.

• Ja, neben der Personalie Stukel ist die von Henni wohl die zweite, die uns sehr interessieren wird...und wo es sehr interessant wird ob beide in Basel bleiben...aus meiner -rein persönlichen Sicht- wäre das für den Erfolg der Mannschaft wichtig...aber warten wir es ab...es bleibt spannend...^^

• Ich würd dr Rossi probiere z'verpflichet. Da kunnt bi dr SCL Tigers so oder so nüm zum ihsatz oder den nit e so wie bi uns...

find dr Rossi üsserscht Sympatisch und e gute Spieler...."Senior Rossi sucht das Glück".... dä Zeichetrick kenne worschinlig nur no die ältere:cryingwlaughter:

51iLtSiHceL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg