Sorry, sit das es privat Sänder übernoh händ sehsch so oder so kai Hockey me usser du hesch e überzahlts Abo. Bi SRF hesch wenigschten ufem RSI oder RTS könne Italienischi oder Französischei spiel luege.
Was läuft in der National League (NLA)
-
-
Jo s'Gäld machts kaputt. Im A stopfe sis ine, blockiere d'Verein usem B wo gärn uffe wänn und die verliere mit der Zit Fans,
wills um eigentlich fasch nüt goht. Nur d'Ehr. Das goht so lang, bis si im A keini Farmteams me hänn. Denn änderets sich vilich? -
uf S1 isch GCK gege Schodfo cho, vo demhär isches besser als nüt
scho? das hani nit gseh. Findi cool, dass si dä zeige.
-
Mol doch am friitig au wieder
-
Dr Kummer isch uffgfalle. Bi mer Bitz vorko wie an unserne Mätch amme, wenn d'Schiri unseri Spiler uf d'Bangg gschiggt hänn und dr Gägner nit/einiges weniger. Em SCB isches gliich gange. Aber hey, spannende Match gsi und i ha nonzwei Basler gseh.
-
Ein Testspiel in der Region:
https://www.ehc-zs.ch/?b=1000521&c=ED1002376
EHC Biel - Dragons de Rouen (F)
Wann: Donnerstag 29.08.2024 20:00 - 22:00
-
Das wär A schaugigs Unterricht vomne 5 min powerplay. 🏒
-
http://www.hockeyfans.ch/news/meldung/58130
Julian Walker beendet Karriere
Mittwoch, 3. April 2024, 18:05 - Martin Merk
Der Lugano-Stürmer Julian Walker beendet im Alter von 37 Jahren seine Spielerkarriere und wird am Samstag vom Club verabschiedet.
Für Bern, Basel, Ambrì, Servette und Lugano bestritt Walker 930 Spiele in der National League.
Am Samstag anlässlich der um 11 Uhr beginnenden Abschlussfeier wird es für Walker eine spezielle Verabschiedung durch den HC Lugano geben.
-
Ich fänd das au molsehr cool in dr Arena 6. Drittel gseh.
Am Schluss hett me d nochlassende Spiel Qualitätagmerkt.
Me Chönti jo d Playoff verlängerig au mit3:3 Spieler mache. Wil de Spielsch nit bis am halbi 1 in dr Nacht.
Aber ebe d National League isch jo die europäischi Nhl.
-
Me Chönti jo d Playoff verlängerig au mit3:3 Spieler mache. Wil de Spielsch nit bis am halbi 1 in dr Nacht.
Du Labbersch nur Müll
-
Also ich finde den Playoffmodus der MyHockey League am Besten. Dort wird eine Verlängerung von 20 Minuten mit 5 gegen 5 gespielt und nachher gibts Penaltyschiessen.
In Lausanne war ja die Hälfte der Zuschauer schon auf dem Heimweg als der Match zu Ende ging, und die andere Hälfte war vermutlich schon am Einschlafen und das MySports Studio mit den Experten hatte glaube ich auch schon um Mitternacht das Licht gelöscht... Völlig idiotisch diese unendlichen Verlängerungen...
-
Ych ganz und gar nidd!
Ai Verlängerig bis max. 20 Minute mit aschliessendem Penaltyschiesse längt vörig. Okay... bi au kaini 20ig me und mögti nümm die halbi Nacht duuremache (und wenn doch... spürt mes die näggschte Dääg grausam).
Penaltyschiesse isch zwar au e Saich, aber irgendwie denn au nidd mehr "Lotterie", als wenn irgendwenn moll no am zmittst in dr Nacht per Zuefall e Pögg ynekeit. Do könnt me au scho bald wiider zum Münzwurf zruggkehre... -
Ych ganz und gar nidd!
Ai Verlängerig bis max. 20 Minute mit aschliessendem Penaltyschiesse längt vörig. Okay... bi au kaini 20ig me und mögti nümm die halbi Nacht duuremache (und wenn doch... spürt mes die näggschte Dääg grausam).
Penaltyschiesse isch zwar au e Saich, aber irgendwie denn au nidd mehr "Lotterie", als wenn irgendwenn moll no am zmittst in dr Nacht per Zuefall e Pögg ynekeit. Do könnt me au scho bald wiider zum Münzwurf zruggkehre...Jo - mir alte Säck möge das nümme vertrage
Nei, das isch jetzt wirklig übertriebe gsi. Ich bi pensioniert, ich ka mir das jo no erlaube und mehr oder weniger usschlofe.20 Min. Verlängerig und denn Penalty‘s sott gnueg si
-
S dumme isch nur das ab em 4. Drittel vermuetlich nüt me z trinke und z ässe an de ständ bechunsch...
-
S dumme isch nur das ab em 4. Drittel vermuetlich nüt me z trinke und z ässe an de ständ bechunsch...
…..und dir au langsam s‘Arschel weh macht
Nei danggschön, uf das könnt ich - mit aller Hockey-Liebi - wirklig verzichte
-
Und das Personal der Essen und Getränke Stände will vermutlich auch nach Hause weil sie am nächsten Tag vermutlich noch wo anders arbeiten. Das ganze wird dann einfach für alle Angestellten schlecht planbar: Kann ich um 22:30 Uhr nach Hause oder erst um 24:00 oder 1:00 Uhr?
-
Das Hauptargument für diesen Modus war ja, dass das Penaltyschiessen zu viel Zufälligkeit reinbringt und nicht die tatsächliche Stärke der Mannschaften abbildet. Meines Erachtens funktioniert das so überhaupt nicht: Die Spieler sind spätestens nach dem 4. Drittel stehend k.o. und konzentrieren sich nur noch darauf, ja nicht den matchentscheidenden Fehler zu machen. Alle, auch die Zuschauer, wollen nur noch, dass es endlich fertig ist. Mit attraktivem Eishockey hat das überhaupt nichts mehr zu tun.
Völlig einig mit der Mehrheitsmeinung hier: Eine Verlängerung (für mich gerne 3 gegen 3; finde ich ein attraktives Format) und dann Penaltyschiessen.
-
Das Hauptargument für diesen Modus war ja, dass das Penaltyschiessen zu viel Zufälligkeit reinbringt und nicht die tatsächliche Stärke der Mannschaften abbildet. Meines Erachtens funktioniert das so überhaupt nicht: Die Spieler sind spätestens nach dem 4. Drittel stehend k.o. und konzentrieren sich nur noch darauf, ja nicht den matchentscheidenden Fehler zu machen. Alle, auch die Zuschauer, wollen nur noch, dass es endlich fertig ist. Mit attraktivem Eishockey hat das überhaupt nichts mehr zu tun.
Völlig einig mit der Mehrheitsmeinung hier: Eine Verlängerung (für mich gerne 3 gegen 3; finde ich ein attraktives Format) und dann Penaltyschiessen.
Me too!💪
-
-
Nun ist eines klar, das der Zett nicht mit 12 :0 Siegen meister werden kann.
Für mich ist Spiel 3 fast entscheidnes in einer Serie.
Ich würde es den löwen vom Lac leman zutrauen das Sie am Samstag in zh gewinnen können.
Und Hughes würde ich mit an die Wm nehmen.